This is an automatically generated PDF version of the online resource albania.mom-rsf.org/en/ retrieved on 2019/10/21 at 18:24
Reporters Without Borders (RSF) & BIRN ALBANIA - all rights reserved, published under Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
BIRN ALBANIA LOGO
Reporters without borders

Ora News

"Ora News" është një kanal televiziv informativ 24 orësh. Ai filloi operacionet më 2007 dhe investoi që nga ajo kohë në teknologji dhe në emisione. Ora mori licencën e parë nga Këshilli Kombëtar i Radios dhe Televizionit më 2007 dhe aktualisht transmeton falas, si dhe në internet përmes faqes së vet 'oranews.tv'. Televizioni transmetohet gjithashtu në platformën me pagesë "DigitAlb", në teknologjinë dixhitale tokësore si dhe në paketën satelitore. Televizioni thotë se është në gjendje të transmetojë në kohë reale deri në 24 orë në ditë dhe ka lidhje direkte me qytetet kryesore në Shqipëri, Maqedoni dhe Kosovë. "Ora News" ka një staf prej 80 punonjësish dhe gjatë zgjedhjeve të fundit pagoi një kompani kërkimore italiane për të kryer sondazhe zgjedhore dhe sondazhe në ditën e zgjedhjeve.

Fakte kyçe

Pjesa e audiencës

1.91% Telemetrix / 4.71% Abacus

Lloj pronësie

Private

Mbulimi gjeografik

Lokale

Llloji përmbajtjes

Pa pagesë (online, dixhitale, satelit, kabllor)

Transparencë aktive

kompania/kanali informon në mënyrë proaktive dhe gjithëpërfshirëse në lidhje me pronësinë e saj, të dhënat janë përditësuar vazhdimisht dhe janë lehtësisht të verifikueshme

4 ♥

Kompani/Grupe mediatike

Yldon Media Group

Pronësi

Struktura e pronësisë

Ora News është nën pronësinë e Ylli Ndroqit me 60% dhe bashkëshortes së tij, Mimoza Ndroqi, me 40%.

Të drejta votimi

Të drejtat e votës janë të njëjta me të drejtën e pronësisë.

Pronar indvidual

Kompani/Grupe mediatike
Fakte

Informacion i përgjithshëm

Viti themelimit

2006

Interesat e lidhur të themeluesit

Ilda Prifti – Më 2006, Ilda Prifti themeloi një kompani të quajtur "Ora" për të ndërtuar një televizion vendor me bazë në Tiranë, me kapital themeltar 100,000 lekë (1.067 USD). Në dhjetor 2006, kapitali i kompanisë u rrit në 25 milionë lekë (266.794 USD) dhe televizioni u hap me formatin informativ 24 orësh para zgjedhjeve për pushtetin vendor të vitit 2006. Ilda Prifti është e afërt e Alba Ginës, gruas së Aleksandër Frangaj. Ilda Prifti ka lindur më 1988 dhe ishte 18 vjeç kur emri i saj u shfaq në regjistrin e biznesit si themeluese e kompanisë.

Interesat e lidhur të administratorit

Ylli Ndroqi - Emri i Ylli Ndroqit shfaqet për herë të parë në Regjistrin Kombëtar të Biznesit në vitin 2003, përmes kompanisë "Yldon" sh.p.k, me kapital themeltar 20,000 euro. Më 2016, kompania pati të ardhura prej 21 milionë lekë (163.691 USD) dhe asete prej 734 milionë lekësh (5.72 milionë usd).

Interesat e lidhur të kryeredaktorit

Ilva Tare – është gazetare dhe drejtuese e emisionit politik 'Tonight - Ilva Tare'. Ajo ka punuar si gazetare përgjatë 22 viteve të fundit dhe ka drejtuar emisionin aktual që nga viti 2011.

Interesat e lidhura të njerëzve të rëndësishëm

Mimoza Ndroqi – ka në pronësi 40% të kësaj kompanie dhe është bashkëshorte e Ylli Ndroqit, administrator dhe aksioner maxhoritar i kompanisë.

Kontakt

Rruga Aleksander Moisiu, Ish-Kinostudioja "Shqiperia e Re", Tirana, Albania.

Email: redaksiaora@gmail.com

Të dhëna financiare

Të ardhura (in Mil. USD)

1.46 Mio. $ / 187.8 Mio. Lek

Fitim operativ (në Mil. USD)

0.03 Mio. $ / 3.7 Mio. Lek

Reklamat (si % e financimit total)

Të dhënat mungojnë

Pjesa e tregut

4.6%

Më shumë informacion

Meta Data

Struktura e pronësisë dhe bilancet financiare janë publikisht të pranishme në Qendrën Kombëtare të Bizneseve në Shqipëri. Të dhënat financiare të siguruara i përkasin vitit 2016. Për të konvertuar shumat në dollarë u përdor kursi mesatar i këmbimit i Bankës Qendrore për vitin 2016. Për vlerësimin e aseteve dhe të ardhurave të kompanisë në tregun e medias, MOM ka llogaritur vlerën e aseteve, të ardhurave dhe përfitimeve për 8 kompani/grupe televizive që trasmetojnë falas. Kompanitë e përfshira në përllogaritje janë si më poshtë: Top Channel, Klan, Media Vizion, Multiscreen, Focus Media News, ABC News, Ora News dhe Scan. Kjo llogaritje nuk përfshin kompanitë me pagesë si DigitAlb dhe Tring TV dhe po ashtu as televizionin publik RTSH. Të dhënat për audiencën për televizonet kryesore u morën nga Abacus Research dhe Telemetrix për vitin 2017. Të dhënat janë kontradiktore dhe për këtë arsye të dy treguesit e audiencës janë përfshirë. Për më shumë, shikoni burimet.

  • Project by
    BIRN ALBANIA
  •  
    Reporters without borders
  • Funded by
    BMZ